DeDrontenaar.nl

Zondag, 24 november 2024

Dagelijks online, elke 2e woensdag van de maand op je deurmat in de gemeente Dronten

OFW kan het aantal reparaties een niet aan: „Wij moeten keuzes maken”

OFW kan het aantal reparaties een niet aan: „Wij moeten keuzes maken”
Foto: OFW
Redactie: M.H.

DRONTEN - Oost Flevoland Woondiensten kan het aantal reparaties momenteel niet aan. „Helaas zien wij dat de wachttijden voor het plannen van een reparatiemelding oplopen”, meldt OFW aan haar huurders.

Oorzaken zijn het grote aantal meldingen, de uitgestelde werkzaamheden door corona en de lopende modernisering van badkamers en keukens: „Daar komt nog de ‘gewone’ griep die nu heerst bij.”

„Helaas moeten wij op dit moment keuzes maken wat we als eerste oppakken”, aldus OFW. De huurders wordt om geduld gevraagd: „We hopen deze achterstand zo snel mogelijk in te halen.” De corporatie zegt spoedzaken als gaslekkages wel meteen op te pakken.

geduld? . . . . GEDULD? Een lekkende kraan werd niet gerepareerd, want er wordt binnenkort toch een nieuwe badkamer geplaatst. We zijn nu 2 jaar verder, de kraan lekt nog steeds en waar blijft die nieuwe badkamer? Begin mei van dit jaar is mij -opnieuw- door OFW verzekerd dat er actie zou worden ondernomen, maar er gebeurt niets, helemaal niets! We wachten overigens ook al 10-12 jaar(!) op toegezegde nieuwe kozijnen! OFW heeft wel tijd voor mooie goed klinkende 'eco' verhalen over zonnepanelen op je dak, maar als je daaromtrent navraag doet blijkt dat om uitermate onduidelijke redenen sowieso niet door te gaan! Toelichting blijft desgevraagd gewoon uit. En dan nog even dit: Corona en griep? Hoe zit het dan met de afhandeling van de vorig jaar collectief aan OFW aangeboden klachten? Daar hebben jullie jaren geen tijd voor gehad.
JJWago | zaterdag 12 september 2020 21:27